اگر از احوال من میپرسی باید بگم این روزا کلی به شورو شوقه واسه رسیدن بهت اضافه شده. از وقتی خبر معافیت اومده سر از پا نمیشناسم. دروغ نگم به خاطر خودمم هستااا ولی صد چندانش واسه اینه که این موضوع میتونه بالاخره شده حتی یه قدم کوچیک منو تو راه رسیدن بهت جلو بندازه. خانومم خیلییییییییی دوست دارم. ممنون که به پام نشستی تا پله پله مشکلاتمون مرتفع بشه. لاااااااایک داری
دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 22 تير 1396 ساعت: 2:40






ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: پنجشنبه 22 تير 1396 ساعت: 2:40
ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: پنجشنبه 22 تير 1396 ساعت: 2:40

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: پنجشنبه 22 تير 1396 ساعت: 2:40
ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: پنجشنبه 22 تير 1396 ساعت: 2:40
دلم هوای دست پخت بی اندازه خوشمزه ی یکیو داره.مخصوصا ماکارونیاااااش.به بههههه

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: پنجشنبه 22 تير 1396 ساعت: 2:40
دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 22 تير 1396 ساعت: 2:40